עיצוב ואפיון ממשק משתמש UX/UI

אנחנו שומעים היום יותר ויותר את המונחים "ממשק משתמש" ו"חוויית משתמש" כשאנו ניגשים למשימת עיצוב אתרים. עם זאת, רובנו לא בטוחים לחלוטין במה מדובר, או מה ההבדל בין השניים. דבר אחד בטוח, מדובר באחד ההיבטים החשובים ביותר כדי להבטיח את הצלחת האתר העסקי שלך. גם עבורנו ב-Digital Web, ממשק המשתמש שלך הוא הלב של העשייה כולה. בכל פרויקט שאנו מתחילים לעבוד עליו, תובנות צוות ה-UX/UI הן אלו שסוללות את הדרך לקראת בניית הפלטפורמה המנצחת. עם חשיבה מעמיקה על חוויית המשתמש ועיצוב פשוט, נקי וייחודי, אנחנו כאן כדי לבנות עבורך אתר שילכוד את קשב הגולשים בפעם הראשונה ויחזיר אותם אליך פעם אחר פעם.

אז מה זה בעצם אפיון ממשק משתמש?

אפיון ממשק המשתמש בנוי משני מרכיבים מרכזיים – עיצוב הממשק וחוויית המשתמש הכוללת. כדי שנוכל למצות את המיטב ממטרות האתר שלנו, עלינו לוודא בו זמנית שהוא יהיה נעים לעין, ידידותי לשימוש ויציע חוויית שימוש קלה ונעימה. רק כשנראות האתר והשימושיות של האתר שלך פועלים יחד בהרמוניה, ניתן לומר שנעשה פרויקט עיצוב אתרים איכותי.

כולנו מתמודדים עם ממשקי משתמש מדי יום ביומו. בכל פעם שאנו מציצים בסמראטפון, עורכים חיפוש בגוגל או מתעדכנים בפייסבוק או באינסטגרם, אנו עושים שימוש בממשקי משתמש. בחלקם, אנו מתמצאים כל כך טוב עד שאנו לא חושבים על כך יותר, אחרים גורמים לנו ללכת לאיבוד וסביר להניח שלא נרצה לחזור אליהם יותר. המטרה שלנו היא לבנות את הממשק שלא רק יהיה קל לשימוש, אלא שיגרום לנו לשכוח שאנו בכלל נמצאים בתוך ממשק. זהו מאמץ הדורש מיומנות בתחום הפיתוח ועין אסתטית רבת כישרון ומערב את אנשי הצוות מכל התחומים. בסופו, נוצרת פלטפורמה שמעוררת מעורבות מצד הלקוח, מניעה אותו והופכת את הניווט בין העמודים והפונקציות השונות לחוויה מקיפה ושלמה בעלת ערך מוסף.

כיצד עיצוב אתרים עם אפיון ממשק משתמש מדויק מסייע לעסק שלך?

עיצוב האתר שלך עם דגש UX/UI תורם לביצועי האתר בשני היבטים מרכזיים:

בניית יחסים ארוכי טווח עם הלקוח

חוויה ראשונית טובה היא הערובה החשובה ביותר שלנו לחזרת לקוחות. עם חוויית המשתמש הנכונה נוכל לשמור את הגולשים שלנו במשפך השיווקי ולעדכן אותם שוב ושוב בהצעות החדשות שלנו. זוהי הדרך האידיאלית להפוך מבקר חד פעמי ללקוח ששומר על נאמנות למותג שלנו.

שיעור המרה גבוה

מה הופך גולש לליד? זוהי שאלה שמעסיקה ללא הרף בעלי עסקים ומומחי שיווק. עבורנו התשובה ברורה – חוויה השימוש בפלטפורמה היא זו שתקבע האם הגולש יבחר לבצע את הפעולות אליהן נניע אותו או לנטוש את האתר. העיצוב שנאפיין באתר יכול לקבוע באופן דרמטי האם הלקוח ישאיר את סל הקניות מלא ויעזוב או יעבור לרכישה, האם הוא רק יקרא את התוכן או גם ישאיר פרטים בטופס. אנחנו כאן כדי לסייע לך להבטיח שמסע הלקוח יושלם פעם אחר פעם באתר שלך.

אז איך מתחילים?

הצעד הראשונה בדרך לבניית ממשק משתמש יוצא דופן ומניב תוצאות, הוא להבין את מהות הפלטפורמה שלך לעומקה. ההיכרות שלנו עם התנהגות משתמש של קהלים מגוונים והנתונים שנאסוף מאפיון המותג שלך, הם שיהוו את היסודות לעיצוב ממשק המשתמש האידיאלי עבורך. לאורך החודשים הראשונים לאחר עליית הממשק לאוויר, נלמד את התנהגות המשתמש בשטח ונתחיל לבצע התאמות עד לקבלת התוצאות האופטימליות.

אנחנו מתרגשים כמעט כמוך להתחיל בצעד שיהפוך את האתר שלך לחוויה אינטואיטיבית ומזמינה.

כדי ללמוד עוד על התהליך, אנחנו מזמינים אותך להשאיר פרטים באתר והצוות שלך יחזור אליך בהקדם עם כל המידע.

את הצעד הראשון כבר עשית!

ביקרת אצלנו ולמדת על ההזדמנויות המרגשות שמחכות לארגון שלך. עכשיו, כל מה שנשאר לך לעשות הוא רק לתאם איתנו פגישת ייעוץ ולהעביר את העתיד של הארגון שלך לידיים הנכונות.